dimecres, 25 de març del 2009

CURSA MEDIJOCS


Hola !

Sóc en Joan Carles Caballero.

Vull informar-vos que el dia 18 d´abril (dissabte) es celebra una cursa atlètica a Sant Cugat organitzada pel Col.legi de Metges de Barcelona.

Aquesta es la cinquena edició. Jo he participat en les dues últimes (la de l´any passat junt amb en Manel Megías i en Jordi Almirall).

Es una cursa de 8 Km, amb un recorregut mixte (parc, asfalt i pista de terra) prou maco. Es a les10,30 hores.

Aquesta cursa ha anat "in crescendo", i el que va ser inicialment per metges i amics, ha passat a estar anuncida pel Championchip. En aquest link trobareu més informació.

De moment estem apuntats 4 atletesvng (Manel Megías, Jordi Almirall, Diego Muñoz i jo mateix; desconec si en Lluis Arias ha participat alguna vegada).

Seria maco veure moltes samarretes de atletesvng. La cursa està limitada a 300 atletes (ja hi han molts apuntats).

Us animo a participar.

Nomès costa 3 Euros (6 si no tens xip propi). us podeu inscriure en aquest link: ChampionChip.

Fins ara donaven molts obsequis (aquest any ja vorem amb la crisi!).

Animeu-vos.

Fins aviat!

4 comentaris:

  1. Si un dissabte esque uf...difícil.

    Però sort pels que hi aneu.

    ResponElimina
  2. Jo tinc dubtes,segurament no,pot ser amb dues curses el mes d'abril ja tindre prou (Bombers i Margalló)

    ResponElimina
  3. Sabeu si s'han obert les inscripcions per la cursa d'Olivella?

    ResponElimina