dijous, 30 de desembre del 2010

PREMIS II TROBADA ATLETESVNG.ORG

Fins al 15 de gener podreu anar enviant Curses que hàgiu realitzat durant el 2010 per anar-les obrint. Amb el vostre usuari i contrasenya podeu anar anotant les vostres marques en aquest enllaç.

Si algú no disposa d'usuari i contrasenya el pot demanar enviant un e-mail a info@atletesvng.org.

Si voleu que us registrem nosaltres les vostres curses i marques també les podeu enviar per e-mail a info@atletesvng.org.

Es imprescindible per optar a algun dels premis està present al sopar el divendres 28 de gener i estar associat al club encara que es pertanyi a una altra club també. Tot i així només puntuaran pel curriculum les curses que s'hagin fet inscrit com atletesvng.org.

Les diferents categories de premis d'aquest 2010 es publicaran properament. De moment podeu fer-nos arribar o anotar a l'enllaç anterior les vostres participacions en curses amb les marques realitzades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada