ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dilluns, 28 de setembre del 2009

ATLETESVNG - ACTA REUNIÓ 27 DE SETEMBRE

Benvolguts companys,

Per tots aquells que no heu pogut assistir a la reunió o pels que vulgueu sapiguer els acords als que hem arribat i sempre amb la voluntat i filosofia d'oferir la màxima transparència a tots els lectors del blog us deixem descarregar en aquest enllaç l'arxiu pdf l'Acta de la Reunió i els acords que s'han prés per unanimitat dels assistents.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola companys,

Bona iniciativa i molt bones propostes per captar nous associats. Qualsevol dia, amb més temps, em presento i m'adhereixo al club en alguna de les seves modalitats.

Mentrestant, i ja sé que no es cosa meva, em pregunto si seria millor no fer públics els DNI de signants i associats, que per Internet i corre "gent" que en podria fer un mal us.

Salutacions i endavant amb les vostres propostes, esteu fent una bona feina.

Xavi.

josep ha dit...

La veritat és que el company Xavi te tota la raó i així que he pogut veure el seu comentari he netejat de l'acta amb el paint tots els dni del acta. Ha estat divertit i tot fer servir la goma d'esborrar m'ha recordat quan anava al cole i tot.

josep ha dit...

Ah Búfal ho sento però he borrat el teu comentari on també surt el teu DNI "per mesures de seguretat"
Ja comptem amb tu no pateixis!