ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dimarts, 10 de febrer del 2009

ATLETESVNG - EMAIL AGRAÏMENT XALO

El Xalo ens ha enviat aquest e-mail per que el publiquem a la web:

Abans de tot, agrair-vos totes les mostres de suport que he rebut tant de part del nostre col·lectiu atletes vng com d'altres pel mal tràngul que vaig passar per culpa del gamarús de torn a la mitja de Barcelona. Em trobo força bé, però encara em fa mal tot el costat dret tant el braç com la cadera i també l'espatlla; pels cops i cremades que vaig rebre al caure a la cursa del diumenge.

Sobre la proposta d'entrenament pel diumenge dia 15 a mi se m'havia acudit calcar l'entrenament que vam fer el diumenge dia 1 de febrer per continuar treballant les grans rectes que ens trobarem a la marató, que quan portem 30km o més, no se'ns acaben mai. Per tant, si no hi ha cap altra proposta d'algun altre company jo en deixo caure aquesta. (Jo espero trobar-me en condicions el diumenge per poder fer la tirada amb vosaltres ja que en aquest moment tinc dubtes del meu estat físic).

Per al següent diumenge dia 22 sobretot desitjar-li sort al Jordi Cabau (búfal) perquè ell ja estarà lluitant amb la seva particular marató a Sevilla.

Per altra banda, (a veure que us sembla) havia pensat avançar els 20/22km que tocarien per l'última tirada llarga per la marató de Barna, per al dissabte dia 21 tenint en compte que el diumenge són les comparses a Vilanova i el carnaval a Sitges (el diumenge tot entrenant podem parlar del tema).

Sortida pel dia 15 --> lloc habitual (pàrquing Hosp. Sant Antoni)
Hora --> 8:00h

Tornar-vos a agrair el gest de solidaritat el qual m'ha omplert de molta satisfacció.

Salutacions
Gonçal (Xalo)