ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dilluns, 9 de novembre del 2009

CROSS DELS MONJOS 14 DE NOVEMBRE

Recordeu que aquest dissabte ens veiem tots els que puguin al Cross dels Monjos, el punt de trobada és al parking del hospital a les 8,00h del matí.

Recordeu fer inscripció prèvia per telèfon al 938980211. Us deixen enllaç al post que es va publicar al respecte d'aquest Cross.

http://atletesvng.blogspot.com/2009/10/atletesvngorg-cross-dels-monjos-14-de.html

5 comentaris:

juanma ha dit...

ostras esteu segurs d´aixo de la inscipcio previa??? tinc entes que t´apuntes el mateix dia, i a la pagina del ropits tambe ho diu.

Anònim ha dit...

Et pots apuntar quan vulguis, jo ho vaig fer fa dies, i no hi va haver cap problema. A vegades no es pot fer molt de cas del que diuen les pàgines, és millor anar al gra.^^ De totes maneres aquí com he dit avans, no cal fer-ho al mateix dia.

Vinga ens veiem.

Guillem.

juanma ha dit...

Confirmat s´ha de trucar per fer la preincripcio, jo ja ho fet

Jose ha dit...

Yo he llamado esta mañana para apuntarme y me han tomado nota. En el PDF también ponía que las inscripciones eran por teléfono.

Lo Búfal ha dit...

Que vagi molt bé nois. Jo no puc anar ja que esl cracks em juguen el mateix dia així que aniré amb en Victor i en Ferriz a BCN el diumenge a fer el 10000 del Clot.
Arreveure!