ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

diumenge, 7 de febrer del 2010

ATLETESVNG.ORG PRESENTACIÓ JOAN SALVADOR ESCALA ARNAU

En Joan Salvador ens ha fet arribar aquest mail de presentació al club. Des d'aquí li donem una vegada més la benvinguda tot i esperant que trobi el "caliu" necessari per millorar dia a dia com a corredor.


(el de la foto és el meu fill Jan a l'arribada de la marató "super emocionant")



Em fa molta il.lusió formar part del grup d'atletes de Vilanova.

Se que hi ha cares conegudes i també moltes altres per anar coneixent mica en mica. Fins ara he anat entrenant tot sol, quan i com podia. Us he anat seguint pel blog i ara m'he decidit fer-me socis. Us faig un breu resum de la meva trajectòria fins ara.

Bé, jo tinc 41 anys i vaig començar a córrer a la Cursa dels Bombers del 2008 (em va enredar un amic). Aquell any em vaig proposar fer una mitja (regal de 40 aniversari) i vaig fer la Mitja de Tarragona 1h 47' i la MItja de Vilanova 1h 43.

Al 2009 vaig fer la Mitja de Sitges 1h 46', la Mitja de Granollers 1h 43, la Mitja de Gavà 2h (aquí vaig decidir fer la marató amb el pitrall d'un company), la Marató de Barcelona MMP 3h51', la Triatló de la Vila a Barcelona 1h 25', la mitja del Mediterrani 1h 38' 28'', la Marató nocturna de Bilbao 4h 10' i la Mitja de Vilanova 2h 5' (vaig acompanyar la meva dona que va acabar: "aquest ha estat el major èxit fins el moment"). Espero fer-la soci properament.

Al 2010 he fet la Mitja de Sitges MMP 1h36' 28''.

Els objectius són bàsicament passar-ho bé, desconectar i fer salut.

Tinc ganes d'aprendre moltes coses al voltant del món de l'atletisme (tècniques d'entrenament, preparació específica, etc) doncs fins ara era un món desconegut per mi.

M'interessa especialment el món de la triatló (la combinació d'altres esports m'ha agradat).

M'estimula llògicament millorar els temps, vull saber fins on puc arribar però sense obsessions.

Una abraçada i salut.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Benvingut al club ^^. Enhorabona per les marques. ;).




Guillem.

Xalo ha dit...

Hola Joan,ja saps com més sigem, més riurem i mes be ens ho pasarem. Benvingut i ens veiem. Salut i potes.

carles ha dit...

Joan,
Quin rotllo has fotut!!! ;-)
Si has vingut al club per còrrer, riure i passar-ho be, l'has encertat de ple.

BENVINGUT!

Ah, molt be això de: "aquest ha estat el major èxit fins el moment"...