ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dimarts, 7 d’abril del 2009

ATLETESVNG - MITJA MARATÓ DE MADRID

En Lluis amb el "manzanares" al fons (suposem)


Curiosa surtida! de la cursa


En Lluis Ayora ens ha fet arribar les seves fotos de la Mitja de Madrid, on va competir ja com a membre del nostre club. A Cunit ja ho va intentar però es va lesionar. En aquest enllaç trobareu les classificacions.

Aquest és el e-mail que hem rebut:

En Cunit me tuve que retirar de la media en el Km 5 con una contractura muscular que me ha tenido en reposo durante 2 semanas,y para postre despues de recuperarme una gripe con 40 de fiebre, total que sin gas para Madrid este viernes.

Aqui te mando la cronica de la media de Madrid, espectacular mogollon de gente 12000 inscritos de los cuales solo terminaron 9 mil y pico,ha sido muy bonito antes hubo paracaidistas que se tiraron y el objetivo era en el centro de la salida y la meta, espectacular, el ambiente muy reindivicativo y divertido.

Bueno mi tiempo fue discreto con 1:48 la etapa fue durisima 10 km de subida y despues todo fue bajada de 500 metros y tobogan de unos 5oo total que la bajada se convertia en subida, por lo demas ver todo Madrid sin trafico de los 9000 que acabaron el 4100 tampoco estuvo mal lo prinipal poder acabar.

Un saludo a todos los compañeros del grupo!

Luis


2 comentaris:

Xalo ha dit...

Felicitats Lluis tan per la Mitja com per fer turisme atletic, ens veiem properament.

Lo Búfal ha dit...

Ei Lluís, enhorabona. És una bona opció pel que expliques.