ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

diumenge, 28 de març del 2010

JORDI MASSANA A LA SNOWRUNNING D'ANDORRA

Em Jordi Massana ens ha fet arribar aquest correu de la Snowrunning andorrana que es va realitzar diumenge passat.



Hola,
Diumenge passat vaig participar a l´ Snowrunning d´Andorra,una cursa der 10k amb raquetes de neu. (11a posicio). El guanyador va ser Antonio Santi, d ´ Italia i vencedor als JJOO de Vancouver en la cursa de demostracio amb raquetes.

Us adjunto foto i un enllaç al video de la cursa per si algu te curiositat.

(Disculpeu no haver-ne pogut fer difusió abans d'anar-hi, pero ho vaig decidir a ultima hora i vaig tenir una setmana mogudeta.)

Salut i cames!

Jordi Massana.

2 comentaris:

Enric ha dit...

Sembla divertit, a jutjar pel video aparentment es corre de forma "normal", no ?
És una impressió meva, o al principi tothom feia unes passes enormes ? Era tema raquetes, o simplement era per que anàveu molt ràpid ?

JORDI ha dit...

Si que es divertit,tan sols cal separar un pel les cames per no picar amb la raqueta la cama contraria i a correr, ara be, les caigudes son habituals.
De principi era baixada i per aixo es feien les passes tan llargues.
Proveu-ho que es "diferent" si mes no.