ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dissabte, 6 de març del 2010

SAHARA MARATON 2010


El dijous 4 de març en Carles Escofet ja ens va fer arribar en exclussiva aquesta crònica del Sahara Maraton 2010 que per manca de temps no hem pogut publicar fins avui.



Una edició més estic a Smara, un dels campaments de refugiats sahrauis per poder no només còrrer els 42k entre El Ayoun i Smara sino fer entrega de 1700eur recolllits en la campanya muntada a Vilanova des del mes d'octubre pel dispensari d'Ausserd. També lliuraré material escolar i 3 ordinadors de sobretaula a l'Escola Principado Asturias, a l'Escola de la Dona a i per a l'Escola per a Invidents de Dajla.

Des del punt de vista esportiu, em "lio la manta al cap" i m'apunto a la marató. Sense haver entrenat ni un km com Dèu mana em poso de ple on no em manen. Penso, però, que ja que estem en un racó del Saharà, l'ocasió s'ho val. Patir, patiré igual. Per tant, a fer els 42k!
No hi ha fotos durant la cursa ja que a la sortida, quan estava gravant, un paio em va xocar i va fer mal bé la maquina de retratar..... La cursa ha estat molt dura: uns 25 graus, sense ventet que et pugui alliberar de la calor. Molta més sorra que el 2008 (o això m'ha semblat) i molt llarga. Qui em mana posar-me en aquestes guerres? Haguès pogut fer els 21k com un campió i au, en 90minuts cap a casa....Però, no, no n'aprenc i em foto a còrrer més de quatre hores....
Des del punt de vista solidari, em desplaço al campament veí d'Ausserd per lliurar els 1700 eur a l'alcaldessa de La Guaira a Ausserd en presència del responsable del dispensari Sr Hama. GRACIES A TOTS ELS QUE HEU COL.ABORAT EN LA CAMPANYA.

Recomano, doncs, gaudir de l'experiència de còrrer aquesta marató que va més enllà dels 42k.