ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

diumenge, 25 de gener del 2009

ATLETESVNG.ORG FASE II BRAINSTORMING D'IDEES

En termes empresarials un "brainstorming" o pluja d'idees consisteix en que els membres d'una empresa o departament es reuneixen i comencin a donar idees de com es pot millorar algun aspecte de l'empresa. En el nostre cas simplement es tractaria de que tots els que visitin la web tinguin la possibilitat de donar idees sobre els aspectes o millores que poguem fer en el nostre col·lectiu.

En aquesta Fase II l'objectiu seria recollir aquestes idees i portar-les a terme en funció de la seva viabilitat i recolzament pels integrants del col·lectiu.

Esperem doncs les vostres idees o propostes sobre el que volgueu millorar d'atletesvng.org

Si tot esta bé com està i no voleu canviar res si us plau també ens agradaria que ho digueu. El més important en aquests moments és també valorar o no si cal o no fer un pas més enllà o no.

Podeu enviar els vostres suggeriments a info@atletesvng.org o un comentari en aquest mateix post si voleu publicar-lo al moment.

11 comentaris:

Albert Gràcia ha dit...

Una bona iniciativa seria que atletesvng.org participés a la Lliga http://www.championchip.cat/lliga2009/ com a club. Es molt fàcil, només cal tenir el xip groc i enviar un mail a la Nuri. Puntuen cada cursa els 6 millors temps dels integrants del club.

Salutacions

Anònim ha dit...

Hi hauria la possibilitat de fer algu entreno mes suau per corredors de menys nivell com jo mateix ?

per exemple, sortides de 1 h aprox.

gràcies
Josep M

Lo Búfal ha dit...

Bona proposta. A mi em sembla bé. I això que diu l'Albert també fa bona pinta.
Salut!

Joan Josep ha dit...

Jo mantinc l´enllaç que et vaig fer arribar com a una bona mostra o exemple a tenir en compte.

Arreveure.

carles ha dit...

i un soparet conjunt per coneixe'ns tots?
dones (si volen venir, és clar), amants o ligues incloses, es clar....
que us sembla?

Anònim ha dit...

jo estic d'accord amb tot el comentat, i el que diu el carles em sembla perfecte.
adeu companys.

munta ha dit...

això mateix, un bon sopar con diu el carles i tot em sembla bé... jajaja

Anònim ha dit...

Hola companys.
Com Fisioterapeuta lligat al mon de l'esport des de fa 23 anys, us vull oferir els meus serveis aqui al Centre Arnau de Vilanova.
Puc dedicar una tarda a la setmana als components del grup i fer un preu especial ( 50 % de descompte)pels meus serveis. A més a més som escola i puc coordinar la pràctica d'alumnes amb els atletes que s'ofereixin venir per rebre massatge gratuitament.
Dintre del Blog puc col.laborar contestant consultes de problemes físics que aneu patint i que jo conegui.
Salut i força¡¡
Toni Gordo
info@centrearnau.com

Lo Búfal ha dit...

Ei companys! Jo encara no és segur però crec que diumenge aniré sol cap a Granollers per estar allà preparats per la foto a les 9:15 (blog quedada).
Si algú es troba en la mateixa situació i vol reduir despeses ja sap. El Búfal és la seva solució.
Salut i potes!

josep ha dit...

Així m'agrada que des del primer dia es vagi animant gent a dir la seva.

Deixarem una setmana perquè tothom participi i a partir de febrer començarem a treballar totes les propostes.

Jo proposó mirar com ens podem constituir com associació i organitzar una trobada més aviat diurna a les pistes d'atletisme i fer un bon esmorzar.

Avia'm si el Ramon convenç a uns quants proveïdors seus i ens porten material esportiu i un parell d'entrenador/es personals jejejeje...

Joan Josep ha dit...

Respecte a les idees, avui al finaltzar la mitja de Granollers, hem estata comentant en Bufal i un servidor sobre que sería interesant estampà el nom dels atletes a les samarretes per la part del darrere. Mentre correm, si ens acostem a algú sabríem de qui es tracta.

Tanmateix també estaría be poder estampar el logo i nom de l´associació al tallavents.

Hem observat la opció de que cadascú s´ho fagi pel seu compte, pero ens ha semblat interesant llençar-ho aquí.

Arreveure.

Aquí queda.