ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dimecres, 13 de maig del 2009

ATLETESVNG - REUNIO DIUMENGE 17 DE MAIG

Recordeu que aquest diumenge a les 11.00h-11.30h tenim un reunió molt important en la que constituirem el club i la seva junta directiva, parlarem del nostre futur inmediat, activitats que volem organitzar, objectius del club, recollirem les propostes dels assistents i tot allò que se us passi pel cap allà és el moment de dir-ho.

Per incentivar la vostra presència hem decidit sortejar aquesta impressora entre els assistents.

És una impressora Canon amb qualitat fotogràfica i 6 cartutxos independents que l'empresa Telematic ha regalat a atletesvng.org.

Recordeu al C/Sant Pau, 13 de Vilanova, hi ha 40 cadires i les hauríem d'omplir totes!!!

13 comentaris:

Lo Búfal ha dit...

De debó que la meva intenció era venir però aquest dia m'incorporo a l'expedició de la Volta a Catalunya i haig d'estar 8 dies fora de casa amb la organització es clar, jejeje.
Estic plenament d'acord amb el que digui la majoria.
Salut companys.

carles ha dit...

Vinga membres d'atlestesvng!
tots al carrer sant pau a les 11:00.
Així podrem construir-nos un futur encara més interessant del que és.

Ens hi veiem!

Joan Josep ha dit...

Hi seré sens falta. Allà ens veiem

Arreveure.

Ignasi Maraton ha dit...

Hola es un dia important i jo tambe hi seré, salut i kms companys.

Xalo ha dit...

Som-hi ens hi veiem

Anònim ha dit...

Hola,

Jo, ompliré el vuit d'en Jordi (Bufal) espero veure la resta del col.lectiu!!.



Guillem

jordi lopez ha dit...

BUENO OK ALLI ESTARE
PERO DE ENTRENAR QUE?
TANTO CLUB Y TANTA LECHE
PERO HAY QUE ENTRENAR
DONDE Y CUANDO?

munta ha dit...

no podré estar en aquesta cita important!!estic fora i com sempre m'ho perdo tot..ens veiem!!

Joan Josep ha dit...

Algun entrenament previst per demà???

Algú vol fer els tres pics, Montgros, Àguila i Talaia?

Ignasi Maraton ha dit...

Joan Josep la sortida em sembla genial pero jo encara m'estic recuperant de la marato, em costa mes del que em pensava, un altre dia si que m'agradaria fer-la.
Salutacions

Lo Búfal ha dit...

Jo demà encara entrenar si podré tot i que ha de ser aviadet. Mínim 1:30 h. és el que em marca la programació.
Joan Josep, potser el que proposes és massa per a mi?
Salut, estic pendent fins la nit per acabar quedant per demà, però això si, repeteixo, aviadet!
Salut!

Joan Josep ha dit...

Jordi, la sortida era per al matí del dissabte. Al final l´he fet sdol, 32 km. de muntanya. En una altre ocasió serà.

Arreveure.

Lo Búfal ha dit...

Llàstima