ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dijous, 12 d’agost del 2010

PACO BLANCO VISITA L'ANETO

Hola Companys,

Aprofitant aquestes vacances, dilluns vaig fer camí cap a Benasque, vaig fer nit al refugi de la Renclusa i Dimarts encara de nit, vaig començar a pujar cap al Aneto.

El dia va ser fantastic, sol, bona temperatura, poca gent ( cosa molt rara, ja que normalment allò sembla la rambla en diumenge de fira ), i unes vistes genials.

Vaig aprofitar l'ocasió per pujar la nostra samarreta al cim del Aneto, si no estic equivocat és la primera vegada que puja fins als 3404 mts ( d' aquesta manera intento aportar el meu petit gra de sorra al nostre club)

Salutacions,



Paco.

6 comentaris:

Juan Carlos ha dit...

Felicitats Paco.
Cada dia que passa et veig més fort.
Fins aviat

josep ha dit...

Ep Joan Carles com estàs? Ja t'has recuperat de la lesió de Madrid oi? M'alegro molt! Ens veiem aviat?

josep ha dit...

Paco Felicitats per la fita aconseguida!

Paco ha dit...

gracies companys

JORDI ha dit...

Felicitats Paco,
Veig que vareu tenir un dia esplendid. Aquest pic, tot i que a vegades sembli la rambla, te quelcom d´especial, a part de ser el mes alt del Pirineu. Com va anar el pas de Mahoma?

Salut,
Jordi Massana

Paco ha dit...

Gràcies Jordi, i felicitats a tu tambe, ets un màquina.
El pas em va anar molt bè, tot i que pensaba que em costaria una mica més.
La veritat que tens raó, a part de ser la més alta és molt molt bonica.

salutacions,