ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

diumenge, 19 d’octubre del 2008

ATLETESVNG - ANTONIA CÁRDENAS


Aquí tenim a l'Antonia Cárdenas, és la primera atleta que s'ha animat a unir-se el nostre col·lectiu d'atletes.

Esperem que aviat s'hi apuntin més noies atletes!

L'Antonia ja porta vàries marathons a les seves cames, no m'equivoco no, marathons de 42,195 km!.

El seu millor registre ha estat 4h 40 min !

1 comentari:

Anònim ha dit...

bé, estrenem aquest apartat de comentaris dient q aquesta dona és una "canya", va fer la cursa popular amb una lesió al dit del peu, i a sobre em va adelantar i tot !!! animo a tothom q segueixi el seu exemple, cosa q jo intento, i si la veieu, aneu en compte no trepitjar-la doncs s'ha de posar a tope per la cursa de l'Atalaya !! Jo ja tinc l'arnés per engarxar-la i q m'arrossegui ! enhorabona x la pàgina. Au.