ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dilluns, 6 d’abril del 2009

ATLETESVNG - LLIGA CHAMPIONCHIP

En Juan José Silva s'ha posat en contacte amb championchip per incloure el nostre club dins d'aquesta lligueta dels corredors que tenen xip groc.

Envieu així que pogueu un e-mail a nuri@championchip.cat amb el vostre nom i cognoms indicant-li que us posin com a club atletesvng.org. Recordeu que cal disposar de xip groc per participar en aquesta lliga atlètica.

Us faig arribar el e-mail que hem rebut:

Buenos dias,

No se si algun compañero esta inscrito en la liga championchip yo hace años que lo estoy y ayer envie un correo a championchip.cat que es nuri@championchip.cat para que en mi perfil pusiera el nombre de nuestro club y en las clasificaciones de la liga poder puntuar como club.

Os lo comento porque me han respondido que ya me han puesto el nombre del club y me han dicho que les envie una lista con los nombres de los socios que esten inscritos en la liga para ponerles el nombre del club y asi puntuaremos como club en la liga.

A ver si tu que conoces mas a la gente puedes hacer un sondeo de los que estan inscritos en la liga championchip.cat.

Venga, un saludo.

Juan.


3 comentaris:

Joan Josep ha dit...

Ja he enviat el correu per afegir-m´hi.

Arreveure.

carles ha dit...

jo també ja hi estic donat d'alta.

Wim ha dit...

yo tambien me acabo de añadir

Wim