ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dissabte, 6 de març de 2010

C.A. ATLETESVNG.ORG DARRERES ALTES


Soci nº40 Lluis Arias

En Lluis és un prestigiós oftalmòleg que ben aviat obrirà una consulta aquí a Vilanova, concretament al c/Sant Gervasi davant de la Biblioteca de la plaça de la Vila i del Cercle Catòlic, així que per qualsevol problema de vista ja sabeu on podreu anar.

Experimentat i hàbil corredor de mitges maratons des fa anys es begulla sempre al voltant de la 1h 40 i pocs minuts.

Benvingut al club!



En aquesta foto el primer per l'esquerra.
Soci nº41: Jordi Vidal

En Jordi és un corredor polivalent el podreu trobar fent curses de muntanya, mitges, 10.000 metres i fins i tot maratons com la que va realitzar fa poc ni més ni menys que a València.

Bé en definitiva tot un crack!

Em Miguel Ángel en plena acció fent un salt de perxa

Soci nº42 Miguel Angel Ruiz

En Miguel Angel va ser un excel·lent velocista i saltador de perxa i ara retorna al esport per començar properament a fer curses de fons, us deixem el e-mail que hem rebut:

Empece a hacer atletismo con 7 años, a los 12 empecé con el salto con pértiga que practiqué hasta los 24 años. Durante ese tiempo conseguí varios titulos, todos en categoria promesa (desde los 19 a los 22 años), y una mejor marca de 5,20 metros, los más importantes son estos:

1994 Sub-Campeón de España categoria promesa
1995 Campeón de Cataluña promesa
1996 Campeón de España categoria promesa

En cuanto a marcas corriendo, mi especialidad siempre fue la velocidad dado que era lo que entrenabamos para saltar, como marcas destacables:

100m : 10,8 segundos
200m : 21,5 segundos

Nunca hice fondo, de echo lo odiaba, pero hace un par de años empecé a aficionarme al btt, y poco despues lo empecé a compaginar con correr a pie por la montaña, y poco a poco me fui enganchando hasta ahora que estoy compaginando las dos especialidades. No tengo marcas destacables en fondo, la unica carrera que he hecho fue la Montserrat Nord 2009 y es de montaña, 23 km con 1100 m de desnivel, en la que tarde 3 horas justas y quedé de la mitad para atrás. Pero bueno poco a poco a ver si voy mejorando.