ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dijous, 10 de març del 2011

JOAN ALBÀ EL NOSTRE VETERÀ MÉS LLOREJAT

Allà on va "pilla", el nostre associat Joan Albà s'ha convertit en el corredor més llorejat del club. Siguin curses de muntanya o d'asfalt sempre aconsegueix el triomf en la seva categoria. Tant de bó en el futur tots poguessim gaudir de la nostra "veterania" com en Joan. Felicitats una vegada més!

 Joan Albà al podi de la Mitja de Cambrils

Joan Albà en el Podi de la II Cursa de Muntanya Pujada de Portella

e-mails rebuts:

Hola:  Soc en Joan

     Aquest diumenge dia 6 vaig participar en la 2ª edició de la cursa de muntanya pujada a la portella
a l’Hospitalet de l’Infant, la cursa es va desenvolupar per les Serres del Mestral amb un recorregut
de 18,4 Km. i amb un desnivell acumulat de 938 mts. i una pendent max. 31.18 %. Els guanyadors
de la cursa van ser Sergi Casas del C.A. Montblanc i Meritxell Llinàs amb uns temps de 1:25:07 i  1:53:55
respectivament. Jo vaig entrar el la posició 65 de un total de 136 atletes que van acabar la cursa, amb
un temps de 2:01:55

Hola a tots: Soc en Joan Albà

          El passat diumenge dia 28 de febrer vaig participar a la mitja marató de Cambrils, en aquesta cursa i van participar 2200 atletes entre la mitja i els 10 km. La cursa es va fer al passeig marítim que és completament pla, per el qual es poden bones marques, encara que aquest dia va fer molt  vent. La cursa va ser guanyada per l’atleta d’origen africà Paul Sie amb un temps de 1:09:35 en segon lloc va ser per excampió del mon de marató a Göteborg Martín Fiz amb el mateix temps.

Jo vaig entrar en el lloc 131 amb un tems de 1:29:26 i primer de la categoría M-60.