ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dimecres, 16 de novembre del 2011

JOAN PUIG A LES CURSES DEL CLOT I DEL PRAT

Us envio un parell de fotos de la cursa que vaig realitzar aquest cap de setmana al Clot, afegeixo l'enllaç de les classificacions, em trobareu al lloc 575 amb un temps de 46' 39".
http://www.cursapopularclot.com/Resultats.aspx#
També afegeixo una foto de la cursa popular del Prat que vaig fer el 25 de setembre i que m'ha costat molt trobar-me a una foto, clickeu aquí per accedir a la classificació d'aquesta cursa, en aquesta em trobareu al lloc 572 amb un temps 49' 34".

Salutacions!!



1 comentari:

césar ha dit...

saludos Joan, si recuerdas, te saludé antes de la salida. Me llamo César y también corrí por el club. Hice 44:57. Cuando pueda mando una foto previa a la salida porque de después mejor ni mirar.