ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

divendres, 19 de juny del 2009

ATLETESVNG.ORG - COSME PON AL POBLE DE CASTELLINA MARITIMMA (PISA)


Aprofitant que estic fent unes vacances familiars a la regió de la Toscana (Italia), el dissabte passat dia 13 de juny vaig anar al poble de Castellina Maritimma (Pisa) per tal de córrer una cursa de 10 km per muntanya. La temperatura a l’hora de la sortida era infernal, 35 graus al sol.

La organització de la cursa em va recordar molt a l’Ametlla de Merola, on quasi be tot el poble està implicat.

Una cosa que em va agradar molt era que a la sortida hi havia aigua abans de sortir; per cert aquesta tasca la realitzaven totes les iaies del poble.

Comença la cursa i surto l’últim d’uns 200 corredors aproximadament.

Primera volta d’un km. i despres dues voltes a un circuit de corriols de muntanya amb un desnivell acumulat aproximat d’uns 800 metres. Acabo la cursa en 40:56 en 83ª posició, avançant molta gent que va punxar a causa de la calor i força sencer.

Si algu li vol fer una ullada a la cursa aqui us deixo un link, on dubto que surtin la classificació ja que el control de cronometratge era amb una cartulina que tu entregaves i que hauries de portar tota l’estona.

Clickeu aquí per visitar la pàgina web d'aquesta cursa.

Ciao,

Cosme PON

2 comentaris:

Lo Búfal ha dit...

Felicitats Cosme. Itàlia és especial per a mi. Li posen tot el cor en les curses que organitzen. Per cert, quan vaig anar a fer la marató de Florència vaig fer el primer dia estada a Pisa i em va agradar molt. Crec que algun dia faré la marató de Pisa.
Salut i potes!

Anònim ha dit...

10 km, desnivell 800metres, 40 min 56 seg????ho dius en serio?