ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dissabte, 10 de juliol del 2010

C.A. ATLETESVNG.ORG - DARRERES ALTES

Soci nº66: Sergi Rios

Hola soc el Sergi Rios atleta vilanovi m´agradaria formar part del grup d´atletesvng. 

Les meves millors marques son de 1min 56 seg als 800mts, 9min 4 seg als 3000mts llisos.

Vaig ser 5è clasificat als campionats de catalunya promesa en pista coberta als 800 mts al 1999 i 8 clasificat al campionat de catalunya junior als 1500mts en la meva epoca en la pista. he corregut amb el CA VIC; el Cornella atletic i per descopmtat amb el CA VIlanova ara despres de molt problemes de lesions estic tractant de recuperar el nivell i dedicant el meu entrenament(entrenat per el Galvez desde el 10 anys) a fer triatlons i millorar marques als 10 km en ruta.

Soci nº65: Juan Antonio Bos
                   Simpatitzant habitual del club vol col·laborar ja activament amb aquest projecte.