ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dimarts, 5 d’octubre del 2010

JOAN ESCALA AL MARATÓ DE BERLÍN I AL TRIATLÓ DE CALAFELL

 En Joan continua imparable fent curses per tot arreu! Felicitats Company!

Us deixem e-mail rebut:

El passat 26 de setembre vaig ser a la Marató de Berlín, em va fer especial il.lusió perquè per fi vaig poder estrenar la samarrete del club. A la fí vaig aconseguir MMP encara que baixant sols 2 minuts, es va quedar en 3h 28' 05''.

Va ploure pràcticament tota la cursa però amb 40000 participant us podeu imaginar la festa. El dia abans van fer la cursa de patins en línia ''impressionant''.


El dia 3 d'octubre vaig estar a la Triatló Sprint de Calafell, vam tenir un molt bon dia per fer esport, em vaig quedar en una hora i 17 minuts.

Us passo alguna foto

Salut!
Joan Escala