ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dilluns, 4 d’octubre del 2010

SERGI RÍOS AL TRIATLÓ DE CALAFELL


Ahir diumenge 3 d´octubre el Sergi Rios d'atletesvng.org va participar en la triatlo de Calafell.

Despres de mes d´un any sense competir degut a els meus problemes amb el tendó d´aquiles, vaig prendre part en la triatló sprint de calafell. Va ser una triatló dura per a tots els participants per la forta calor i humitat que va fer.

En la prova de natació em vaig trobar força bé. 

La prova de Bicicleta es va realitzar en un recorregut de aproximadament 7 km totalment pla en el que es donaven 3 voltes. Vaig tenir el handicap de fer l´ultima volta amb la roda del davant de la bicicleta punxada amb el sobreesforç que aixo suposa i que vaig pagar en els 5 km de cursa a peu a on tambe es va fer patent la meva inactivitat per la lesió. 

Tot i així vaig acabar molt content i satisfet de la meva actuació i espero mica en mica anar agafant un bon estat de forma. El meu proxim objectiu es la Triatló de Vilanova.

1 comentari:

josep ha dit...

Vaig trobar-me en Cosme Pon diumenge i també hi va participar 1h 5min va fer el col·lega!