ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dilluns, 17 d’octubre del 2011

CESC GALLARDO A LA CURSA DE LA CASA D'ARAGÓ DE GAVÀ

Bon dia,

Ahir diumenge vaig córrer la Cursa de la casa d'Aragó a Gavà, de 10km. Vaig fer marca personal, baixant en 5 segons la meva anterior marca.

Vaig acabar-la en 36:18, quedant el 15è de la general i el 8è de la meva categoria. 
Classificacions:
Cesc


1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola a tots,
les enhorabona a aquests que han fet aquestes competicions. XD

*Aprofitant l'avinentesa, m'agradaria saber si els que anem a la cursa del cava quedem al parking o no (hospital st. Antoni.) digueu-me algo plis.

Guillem.