ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

divendres, 3 de juliol del 2009

ATLETESVNG.ORG - CURSA DE LA TALAIA


Demà ha arrivat el dia de la "marea groga" a la Cursa de la Talaia. Ens veiem a les 17,30h al camping per recullir dorsals, fer la foto de família i l'escalfament!

Com sempre si algun familiar d'algun corredor s'ofereix a fer el reportatge fotogràfic de la cursa per arxivar-lo al bloc li estarem molt agraïts.

3 comentaris:

Cosme ha dit...

Arggggggggg!!! Demà treballo de 06:00 h. a 17:000 hores.... Espereu-me si us plau que hi arribarè una mica tard, a les 17:40 aproximadament.

Fins demà,

Cosme PON

Cosme ha dit...

Be, finalment vaig trobar cua i com ja es va poder observar vaig arribar tard. Encara que finalment vaig tenir sort i vaig poder fer la de 10 km.

Lo Búfal ha dit...

Molt bé Cosme. Em va saber greu veure que no vas arribar a la sortida de la llarga tot i que es va enderrarir força. Menys mal que la de deu va sortir encara més tard.
Salut!