ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dijous, 16 de juliol del 2009

ATLETESVNG - JUANMA GARCIA


Ens plau presentar-vos el nou fitxatge del club, es tracta de'n Juan Manuel Garcia, atleta garrafenc de 29 anys amb unes marques que no estan gens malament. Sols començar ja s'ha posat primer a la nostra lligueta interna.

Adjuntem e-mail que hem rebut:

Us envio aquest correu mes que res com a presentació, ja que m'he apuntat al vostre club via internet i poder no em coneixeu, em dic juanma (juan manuel ), pero tothom em diu juanma, tinc 29 anys y visco a les roquetes, pero sempre he viscut a vilanova, vaig descobrir la meva afició per còrrer a principis d´any, tot i que sempre he fet esport, jugava a futbol i futbol sala, i per sort tinc unes condicions fisiques favorables per a fer esport, el senyor Galvez, que vaig tenir de professor d¨educació fisica quan era jove, em va proposar dedicar-me a l´atletisme, pero no li vaig fer cas.


Va ser al febrer quan vaig fer la meva 1ª cursa, a la llacuna 19.5 kms 975 m de desnivell, una pasada, tot va venir per un pique amb un company de feina, vaig tenir molt bones sensacions i em vaig enganxar a les curses, el bon rotllo que es viu a les curses, i les festes que monten al diferents poblets que organitzen una cursa, i la sensació que tens al aconseguir l'objectiu d´acabar una cursa o de fer una marca, no l'he tingut mai en cap altre esport, a mes d´obrir moltes portes a noves amistats.

A partir d´aquella 1ª cursa, no he parat i la veritat que m'ho prenc en serio, a la que estic 2 dies sense còrrer ja pateixo i no hem puc treure del cap el sortir córrer.

Aqui us deixo les meves marques:

10000m:

36:30 cursa de les Gavarres (tarragona) 9 classificat 1 senior, fins al sis kms. vaig anar amb el gran paco osuna, pero no el vaig poder seguir

37:35 can mercader (cornella) 38 classificat general, cursa molt llana ideal per fer marca, pero molta calo.

38:40 Nou barris 27classificat, cursa variada baixades i pujades, es va guanyar amb un temps altet ja que coincidia amb la cursa del Prat

39:07 campionat mig fons andorra 35 classicat, cursa dura a 1000 metres d'alçada

40:13 Sant quirze 33 general, el meu primer 10000, vaig volguer anar al davant i vai petar, les vaig pasar canutes amb tanta pujadeta
mitja marato:

Només he fet una amb un temps de 1:27 va ser a toledo, via verde de la jara, hi havia una mica de pujada i ultims 5 kms vaig patir de valent, a la general vaig quedar el 50.

Estic desitjant que acabi l´estiu per que comencin les mitjes, a la proxima espero baixar 1:24
pel demes hi corregut curses de montanya com a la Talaia , vaig quedar 7 a la de deu amb 44.07, a la llacuna 2:06 posició 80 i algunes populars:

vilanova del cami 4700 m 17.58 12º posicio
vilafranca 5300 19:19 11posicio
abrera 7000m 9 posició no se quin temps vaig fer

El motiu de fer - me soci es per tenir un alicient mes per córrer, i coneixer bona gent amb la mateixa afició que jo, i si us puc ajudar a donar- vos més a conéixer amb bons resultats millor, no?

A més sóc encara novell amb aixo del running i la vostre experiència estic segur que m´ajudaran a progressar, també he llegit que hi ha la posibilitat de fer servir les pistes i aixo realment m´hi interesa bastant.

Bé nois ho sento pel rollo que us he fotut, i si us sembla be a la cursa de Canyelles d´aquest dissabte faré la meva primera inscripció amb el club.