ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dijous, 21 de gener del 2010

ATLETESVNG.ORG - XAVI

A continuació les cartes de presentació dels darrers fitxatges del club en Xavi i en Rafa. De ben segur que faran bona feina i bones curses en nom del club!



Hola a tots,

El meu nom és Xavi Gisbert. M'ho passo molt bé entrenant, però allò que realment m'agrada és l'ambient d'una bona cursa. Prefereixo una mitja marató a d'altres tipus de curses. Estic fent temps al voltant de 1h40'.
Ara, des de fa un mesos, estic entrenant colze amb colze amb el meu amic Rafa amb la intenció d'acabar la nostra primera marató, que serà a Barcelona el proper 7 de març.
Si em veieu entrenar per Vilanova saludeu-me no de veu, sinò amb la mà per què els 'Stones' del meu MP3 no em deixaran sentir la vostra veu.

Acabarem la Marató i vosaltres ho veureu. Paraula d'Stone.

1 comentari:

munta ha dit...

Sigueu benvinguts tant tu com el Rafa!!yo també estare a la marató de bcn per primer cop!
vinga!!