ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

diumenge, 30 de gener del 2011

INSCRIPCIONS MITJA MARATÓ DE MONTORNÉS

Hola que tal,

Us informo que ja estan obertes les inscripcions per la Mitja Marató de Montornes, que es realitzarà el 27/03/2011. El link és el següent www.mitjamontornes.com Van obrir inscripcions el dia 23/01/2011 i el limit es tancara a 3500 incrits a la Mitja. Segurament s'esgoten en un parell de dies, a causa de la gran quantitat de regals que donen en productes de neteja. Com circuit cal dir que es un dels millors per realitzar marca, ja que es molt plana.

Salutacions,

Cosme PON

4 comentaris:

Anònim ha dit...

jo ja m'hi he apuntat....
fare de llebre del meu amic i company d'aventures sergi garcia.
baixarem de 1h 40!!!!!!!!!!
algú s'hi apunta!!!!!

carles madeferro escofet

Joan Josep ha dit...

Nosaltres hi anirem tots, la Mª Carme i en Pol faran el 5k, mentre un servidor rfarà la mitja. Crec que la Montse també s´hi ha apuntat, a més d´en Cosme. Serem molt Atletes a Montornès doncs.

Xalo ha dit...

Jo també ho estic, un mes que suma.

carles ha dit...

caldrà emportar-se la bandera!!!!!!

visca la marea groga vilanovina!!!