ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dimecres, 2 de setembre del 2009

ATLETESVNG.ORG - ENTRENAMENT 6 DE SETEMBRE


Aquest diumenge us proposem fer el circuit fins a la plana novella sortint del Poligon Mas Alba de Sitges a la zona del Caprabo. Es una circuit d'anada i tornada de 2h però cap la possibilitat de tornar enrera abans d'arribar el monestir pels que no volgueu allargar tant.

Podem quedar a les 7h 45min al pàrking del Hospital de Vilanova com sempre o bé a les 8,00h directament a la rotonda on comença el camí de pista forestal al costat del Garden del poligon mas alba.

Us deixem aquest enllaç com a recordatori de la última vegada que vam fer aquest circuit que va ser el passat 7 de desembre. Que ràpid passa el temps...!! Sembla que fós ahir que hi vam anar-hi...

7 comentaris:

juanma ha dit...

Jo farè campana, finalment m´he deixat enredar pel "Munta" , i tot i la calor, anirem a fer la mitja de sabadell, amb el Raul i posiblement el Lolo, que s´estrenaria en la distancia, encara que estic intentant fer l´hi entendre al Raul que 21 kms poder son massa pel Lolo, que no esta acostumat a correr per asfalt

Cosme ha dit...

Allà ens veurem Juanma, a sabadell, encara que la meva marca serà moltttttttt superior a l'habitual, ja que fa una setmana que em vaig trencar el dit gros del peu esquerre i no he pogut entrenar gaire, però tot sigui per començar la temporada.... apà que vagi be l'entrenament

Cosme

juanma ha dit...

pues si vols venir amb nosaltres hem quedat a les 7:30 al parking de davant de l´hospital, on es queda sempre pels entrenaments, es una mica aviat pero per agafar el dorsal millor anar amb temps ja que pel que es veu nomès de la mitja ja n´hi han mes de 800 inscrits, i a més hi ha la popular

Cosme ha dit...

Gràcies per l'oferiment, però vaig a Sabadell per quedar-me allà després amb uns amics; a mes surtiré una mica mes tard.... sobre les 08:30 (sóc un mandrós, jkajajajaj)

Salutacions i ens veiem allà

Anònim ha dit...

Hola,

Al final a mi m'han sortit 8,8 Km, i 439 m de desnivell positiu acumulat.

Salutacions,

Enric

josep ha dit...

Voldràs dir 18,8km!!! que avui em fa malt tot!!

Enric ha dit...

Perdò, volia dir 8,8 d'anada (17,6 en total) !!

Enric