ATLETESVNG.ORG EL PUNT DE TROBADA

el blog oficial del Club Atletisme AtletesVng.org i vol oferir informació d'interès per atletes afeccionats a les curses de fons i de muntanya, incidint especialment en el Garraf

dimarts, 8 de setembre del 2009

ATLETESVNG.ORG - MITJA MARATÓ DE SABADELL IV


Tres corredors d'atletesvng es van animar diumenge a fer la Mitja Marató de Sabadell , en Diego va fer la cursa de 10000, us deixem els resultats i la foto que ens han fet arribar en JuanMa i en Munta.

Els guanyadors de la prova van ser en Roger Roca i la Noemi Moreno amb uns temps de 1h 10min i 1h 28 min respectivament.

Els atletes del club que hi van participar,
  • Juan Manuel Garcia Mendoza 1:26:18
  • Cosme Pon Palma 1:42:04
  • Albert Montaner Martinez 1:45:40
Els participants ja podeu inscriure la vostra marca d'aquesta cursa per a la lliga del club.

Salut i potes a tots!

adjuntem e-mail rebut:

Hola companys aquí teniu l'unica foto que ens van poder fer a la mitja de sabadell, on tambe van ser en diego, i en cosme, el Munta va fer 1:45 va a punxar a la segona meitat,ha acussar el primer 10 que anava casi al ritme del diego que corria la popular de 10 kms, jo (juanma), vaig fer 1:26:16, i vaig entrar en la posicio 64, la cursa era dureta per l' hora i per les pujades, jo vaig arribar amb la bamba plena de sang per una rossadura i el cosme tambe va patir pel dit, segons hem va comentar.

2 comentaris:

Cosme ha dit...

Be com diu el juanma, vaig patir la segona volta una mica del dit del peu, però estic força content de poder acabar la mitja amb bones sensacions pulmonars però de cames, uffff, encara falta una mica mes de to personal.

Ara la propera, que no se si serà la Cursa de la Merce o la mitja marató de riudoms (20/09/2009)

Apa

Lo Búfal ha dit...

Enhorabona nois! Sou els primers cracks de la temporada.
Salut i Potes!"!!